Usch vad jag ogillar regn -,-

HejHejHej, alla läsare! :) Idag ska jag träffa becca :) det ska bli skoj :) Och i morrn sak vi till djulö på allsång och sen ner på stan och se om de finns nån att röja med ;D hihi ^^
just ni sitter jag och häckar hos mormor min :) de blev en stressig morgon för min del idag. Skulle ju till stan och träffa bästaste, men när jag kom upp så skulle mamma åka och jobba så de va bara att kasta ner lite kläder i bagen och kasta sig iväg :P hm.. inte intrte bra att stressa sådär.. men men.. Nu sitter jag iaf i stan och väntar på att klockan ska ticka :) har gjort mig iordning och grejet så nu är de bara att vänta in Becca som kommer med bussen halv fyra :) 
 Inte är nåt bra väder, regner bara vräker ner usch och fy och bläää...!
aja, nu ska jag sätta på lite lugn musik och koppla av lite...!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0