Min Plats På Jorden<3


Här är allt så nära, Jag stannar här ett tag.

Tar det jag kan bära och det som är idag.



Jag vill bara andas, se färgerna igen.

Sol och regn som blandas med ro i skymningen.



Jag har orden och jag följer dem

Till min plats på jorden

Jag tror jag kommit hem



Här skall dimman lätta

Och ljuset bryta in

Lägga sig till rätta,

På platsen som är min.



jag har orden och jag följer dem.

Till min plats på jorden¨

Jag tror jag kommit hem.



Får jag orden och jag följer dem.

Till min plats på jorden

Då har jag kommit hem



Hör du orden och du följer dem

Till din plats på jorden

Då har du kommit hem

<3
 




http://www.youtube.com/watch?v=w9VDrrD6f_k  Watch it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0