Godmorgon du morgonpigga människa!

Godmorgon alla pigga bloggläsare! Nu har de varit lite segt med uppdateringar här på sistone, har liksom inte haft ork och lust att sätt och mig och blogga. Men nu sphär på förmiddagskvisten så finns de inte så mycke att göra så jag tyckte de var dags att skriva några enkla rader :)
I Fredags firades bästa vän :) Det var en riktigt lyckad kväll tycker ja även, även fast jag inte drack nåt :)
Igår började vi med planeringen till Syrrans partaj de kommer nog bli jätte bra i slutändan tror inte ni de också??
Jaha, idag ska man väl inte göra så mycke :P får se om jag följer med mor in till stan och hälper henne att handla xD
OM ja orkar.. blev ju väck kvart över nio^^ " Emma, spring ner till tven, det är Malena Ernman på tv" OCh jag for upp ur sängen och ner till tven ;) Så nu är man ju vaken då... hm. inte ett dugg trött nääe då..
Jag har börjat tycka att opera är rätt okej, jag vet de låter helt sinnesjukt men jag har liksom bara fastnat för de... Tsss, Fniss :) Usch ja maken till sjukt beteende^^ xD
Speciellt för en speciell operasångerska! Ni kan ju gissa vem :P
Jag gillar speciellt en av hennes låtar " Min plats på jorden" Den är bra :) det är en låt som man sätter på när man ligger och solar på stranden eller nåt sånt där :) En väldigt skön avlsappande låt.. :)
aja, nog pratat om Opera!
På onsdag bär av ner till djulö tillsammans med mormor, syster och bästa vän :) Det ska bli roligt :) Efter de blir lite röj på stan ;D Eller va säger du? ;D Kan va kul och hitta på nåt tillsammans, gå på lilla eller nåt sånt där ;D KulKul!! :D
Nej, nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite nytta för en gångs skull^^ Och inte sitta här och häcka^^
Lovar att uppdatera oftare i fortsättningen.. Finss :)

Vi Hörs!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0