Faan va ska man skriva!

jaha hejsan. Faan nu är jag väldigt besviken :( Jag som trodde att resan skulle bli av men är man tjurskallig så är man.
Faan ine vilja köra helt plötslig.. vi ger dig valmöjligheter men du skiter i dom.. vi ger dig förslag men du ignorerar dem, de ända du säger är att " nä men jag vill inte köra" fast du säger att du vill åka til gröna och vara där men du vill inte köra..
skulle kunna skriva hur mycke som helst om de här men de är väl lite dumt kanske. De verkar inte som att de kommer gå vägen heller för jag lär ju bli sårad än en gång...suck...
aja.. palla skriva mera..
Vi hörs!

Tjingeling!

jag föll för dig men de tjänada ingenting till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0