Allsångskväll + Utgång till Harry´s :D

Onsdag, jaa de va en dag som hette duga de ;) Först så sov jag hos bästa vän tisdag till onsdag det var roligt de :) vi kollade på en wallanderfilm som var fyra timmar lång^^ nästan som man somnar faktist, men de gick jag höll mig vaken ;) den va faktiskt bra den filmen men lite konstig på sina ställen xD Sen blev det Onsdag och först och främst så sov vi rätt länge sen va de bara att äta snoffsa till sig lite och sen bege sog men 17.25 bussen till stan :)
När vi väl kom till stan köpte vi oss lite mat på donken naturligtvis eftersom vi inte hunnit äta nån middag ;O
meen som tur va så hade vi pengar att köpa oss en bit mat för :) Sen var de bara raka vägen ner till djulö :) OCh vilken kväll sen :) ojoj, de va den bästa kvällen på länge alltså ;D Magnus Carlsson, Carola och så en tjej till som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på xD men hon sjöng bra :) Och vilket drag de va :) alla inklusive vi sjöng och klappade händerna och dansade :) Gabriel forss är en bra allsångsledare hoppas att de blir allsång nästa år också :D DÅ ÄR JAG FÖRST PÅ PLAT DE VILL JAG LOVA! :D
Sen var det magnus tur han sjöng, live forever, hitten kom hem från barbados tiden, och för kärlekens skull tillsammans med publiken och gabriel :)
Sen kom den hemliga gästen CARLOA! :) Hon sjöng Evighet, främling som vi alla sjöng med i och sen när löven faller en otroligt fin låt :) en låt som jag har ett minne från söder med, fniss^^
jaa de må jag säga en bättre kväll en så går de knappast att hitta :)
När becca och jag kom från djulö, bytte vi om och snyggade till oss lite och gick ut en sväng :) Vi hamnade på harry´s oooch guuud vad roligt de va :D har inte haft så kul i hela mitt liv :) vilket drag alltså :)
Citat från någon kille som gick förbi " åh du va snygg.. haha, de va en rolig kväll sen kom de fram en anna kille medans vi satt där och drack lite ;) han undrade om vi kände igen honom, fast med lite längre hår.. vi ba nää.. sen frågadae han om vi brukade sitta på sanmarino... näää sa vi.. känner ni min bror då sa han.. haha nää sa vi.. konstig kille, de där jag kände igen honom men vet inte från vart.. hm.. de där får jag grubbla på ett tag ^^
Tack Becca för en jätte trevlig kväll, Du gjorde kvällen till en kväll att minnas! :) <3
16 augusti vill jag åka till Stockholm till sjöhostoriska museet och kolla på en artist som ska sjunga :D kan ni gissa vem? :D problemet är bara att komma dit :S för att kolla på henne kostar inget, de är bara dit och hem som eventuellt kostar om inte mormor hänger med förstås xD fniss^^
aja, syrran kalla.. ska väl ut och hjälpa henne :)
Meeen jagär snart tillbaka räkna med de!

Tjingeling på er sötnosar! :D

Kommentarer
Postat av: becca

karin widen hette hon ;)

2009-07-26 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0