you´re inside me(L)

Godeftermiddag sköningar!
Då satt man här igen, har inte gjort speciellt mycke idag, var ute mitt på dagen i snön med syrran, sen skottade jag lite snö, jobbigt värre, snön är så tung, puh :P aja, sen gick ja in för de blev kallt xD så jag satte mig vid min trogna vän datorn :) Och sen dess har jag suttit här till och från :P KOllade på riverside förut :) riktigt bra om jag får säga det själv :) Längtar till nästa avsnitt :D Och på tisdag är det andra avenyn på tv också, inte missa!
Ikväll är det idoltillbakablickar på tv, klockan 20.00 på 4:an för er som är intresserade av Idol, precis som jag :D
Idolnörd som jag är ;) haha! Förhoppningsvis så lär ju Mariette skymta förbi i tvrutan, HOPPAS! ;) Jag kommer iaf sitta bänkad framför tvrutan de är en sak som är totally säker!

lalalalalalalal, becouse the night belongs to lovers.. babab haha, jaa musiken lämnar mig aldrig :)
Har det i öronen konstant xD Men de är ju så bra så man kan ju inte slita sig ifrån de :) Speciellt när det är Mariette som skrålar genom lurarna xDförst Nä nu kanske jag är lite väl tjatig om henne, kanske ska prata om nåt annat eller vad säger ni? :P you´re inside me, ja finns vissa människor som bor inom mig, min bästa vän, min bästa kusiiiin, vtillakt och så Linnea förstås :) fina människor :)<3  Hoppas att jag snart kan ta mig till Linnea de vore toppen! :) Kusinen blir liite svår att träffa med tanke på att du bor i Skanör i skåne :/ mkt tråkigt de där :/ Men bästa vän bor ju faktiskt i samma stad så n och man kanske skulle ta och åka in till stan och passa på och träffa dig och gå på de där biobesöket som vi har snackat om eller vad säger du? :) Vore ju kul faktiskt :)

Vad händer hos er på nyår då? :)
Jag ska vara barnvakt till världens finaste unge :) OCh så kommer de ju folk hit också, och käkar och firar in de nya året :)
De kommande året händer det ju ganska mycke ) jag fyller tjugo,studentkryssning, jag tar studenten, gud vad läskigt, studenten, vågar knappt tänka tanken ens en gång, jag kan inte riktigt fatta att de är sant, aja, men än så länge så är det ju faktiskt 2009 fortfarande :)

Jag känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år, eller ja jag hoppas på det iaf :) nej,
nu ska jag nog sluta skriva innan ni somnar xD Slänger in bilder på mina fina människor :)<3

Slänger kanske in ett inlägg lite senare ;)

PusseN!


Jag älskar er<3

Kommentarer
Postat av: Bella

älskar dej <3

2009-12-27 @ 21:14:48
URL: http://www.chicthings.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0