Tillsammans är vi starka

Hej!
Känner att det blir mindre och mindre bloggande, kanske är det för att det är så mycket att göra såhär strax innan jul. Men mitt Nyårslöfte blir att att jag ska bättra mig på bloggfronten, :) Jag får ju tillbaka min dator i morgon så då kan jag blogga NÄR jag vill, HUR OFTA jag vill :) då kan jag inte missa att blogga :) Eller vad säger ni? :)
ja nu är det måndag kväll bara tre dagar kvar till JUUUUUL! :D älskar verkligen julen :) Den är verkligen mysig, om man bortser från all julstress xD Själv är man färdig med julklappshandeln :) handlade det sisata förvisso i dag men ändå xD Har även hunnit med att göra hemmagjorda köttbullar, tvättat, pyntat granen och lagat mat, och tagit en snabbvisit till stan :) Där mötte ja upp Emelie och fick min klänning, som tråkigt nog var för kort för henne :/ och Liiiite för stor för mig men med en säkerhetsnål ska det nog gå vägen ;) Nu inväntar jag bara den andra klänningen som jag hoppas kommer antingen i morgon eller på onsdag, fick ju den i fredags men den var för stor så jag skickade tillbaka den och bytte storlek, hoppas på att den passar bättre nu när den kommer igen :)
Imorgon är det städning av badrummet som gäller! så det är snyggt och fint till julafton :) Sen kommer ju som sagt min dator imorgon så då blir det glada miner :D
nehe, kanske ska ta och lämna över datan till näste man ;)
Lovar att blogga snart igen!

Slänger in en bild på världens bästa sångerska!

/MaryJet<3

Tjingeling
/Emma

Kommentarer
Postat av: azra

sv; Du har helt rätt min vän :) crystal ice street heter låten, pussaaaar!

2009-12-24 @ 22:34:49
URL: http://aazrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0