Statsbesök!

HejHopp!
Idag blev det till att röra sig in till stan en sväng :) Tänkte jag skulle se om jag hittade nåt kuul :)
Vandrade runt och hittade både de ena och de andra, och när klockan började ticka på så ringde mor min så jag följde med henne och nyårshandlade, och de blev ju inte Liiiite grejer direkt, ska ju komma massa folk hit imorrn, så mamma ska ju laga mat och massa grejs :P så vi var väl hemme vid åtta eller nåt sånt där, jag lagade pommer och korv och bearnessås, MUMS! och sen gick jag och satte mig här ;) Imorrn är de ju NYÅR! blir inget festande i år eftersom jag ska vara barnvakt :) Men de blir säkert bra de med :) Hoppas att de blir en toppendag imorrn! :)

Här kommer en lite bild på vad jag fick med mig hem idag :)



Ett par Lackleggins, lösnaglar, nagelack, glitter till håret, hårsnoddar, nötter, chips och en feeeeeeeeet Godispåse!
De ni ;) sen är ju frågan vad man ska ha till legginsen ...hm... :P de blir till att fundera ut ikväll ;)

Nehe, nu ska ja kolla massa kul klipp på youtube!

kanske slänger in ett inlägg senare om jag orkar xD

PusseN!

Jag vill att min dröm ska bli sann. Vill åka iväg och se dig NU NU NU!!!!
Jag hoppas att de blir snart, skulle bli otroligt glaaaad då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0