Seeego daaaaag!

Godagens bloggen!

Inte mycket till uppdatering idag inte, har haft lite att göra el, ler aa, har inte orkat blogga helt enkelt xD
Men nu så :) Idag har jag inte gjort speciellt mycke, gått upp, suttit vid datan duschat, suttit vid datan igen, lagat mat, vandrat ut med sopor och brännsopor, skottat lite snö, tänt julbelysningen här hemma :P och nu sitter jag här igen xD vilken knäpp dag :P men aja, nån dag får man ta de lite lugnt också :P
Imorgon är det söndag, vad händer då? jaa ingenting som de ser ut just nu :P
så det blir väl till att sitta vid datan :D och nööööörda xD
och lyssna på Mariette om och om och OM igeeeen :D Kan inte sluta lyssna på låtarna, dem är så grymt bra :)
Gjorde en lite "cover" på Lies Beyond haha, inte så lyckat men ändå rätt kul :) xD ska försöka göra flera :) och min lilla hyllning till bästavän :) Men det ska ju trilskas så förbannat på youtube så de lär ju inte gå att ladda upp dem :P Får se vad jag ska göra åt den saken. 
Mamma, syster och mammas sambo är borta på julbord, jag hade kunna haka på men va fan pallade inte xD
nä, jag blev kvar hemma istället :) Myyyyycke bättre ;D
Nu sitter jag här med Mariette i örat och Ett stort glas Zingo och några kakor bredvid mig :) ska nog försöka käka upp de, innan läsken blir avslagen xD de är ju inte så gott menar ja ;) Jusr ja ikväll är det guds tre flickor på tv :) 19.30 :D INTE MISSA!!!! De är sjukt bra :) Är det nåt annat bra på tv ikväll tro? hm, får allt ta och kolla upp de :)

Nej nu ska jag göra nåt annat än att sitta här och få skrivkramp xD

Ha de bra!
PusseN!
M<3

/Emma

Kommentarer
Postat av: azra

sv; har sovit med två inbakade flätor :)

2009-12-26 @ 18:23:36
URL: http://aazrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0