Mary<3

Hello, alla fina<3
Tänkte bara slänga inte ett snabbt inlägg om hur min dag har varit, har mest tagit de lugnt idag, hämtade massa prylar hos pappa idag som jag ville ha kvar, eftersom de ska flytta så tänkte de slänga de som inge vill ha, så passade jag på att hämta de som va mitt :) Bland annat min säng, två byråer, och lite annat smått och gott, så de ska ja pyssla med i morgon, fixa till i mitt rum här hos mamma och ställa in nya möbler, :) 

Mary<3
Finns de någon mer underbar människa på denna jord, man blir så glad av hennes musik, och sånna känslor som svallar när man hör på texterna, helt underbart<3 Hade så gärna velat åka till både halmstad och göteborg för att se dig gigga, men tyvärr så bor man ju föööör långt bort och har för taskigt med pengar och ingen som kan skjutsa så de blev till att sitta hemma framför datan och lyssna på dig där istället för live :/ Men jag hoppas innerligt att jag och Linnea snart kan komma iväg och se dig :) de skulle va underbart:) <3 Att en människa som du kan beröra så många människor rakt in i hjärtat, de är helt fantastiskt, och när man får gåshud av din sångröst då kan det inte vara annat bra musik<3
jag längtar så hääääääääääääääääääääääääääääääär mycke efter att få åka och se/träffa dig, tillsammans med Linnea :) Jag hoppas verkligen att de blir snaaaaaaaart! :) Känslan och tanken av att få se dig är live är helt magisk, jag hoppas,hoppas HOPPAS, att de snart blir av, eller rättare sagt de MÅSTE blir av<3
Ha de nu så kul i Berlin, och Gott nytt år Mariette<3

Okej, puh de där lät som värsta kärleksförklaringen, och på ett sätt är de ju kärlek, kärlek till sin största idol, och förebild, hm, ja finner inga ord :) nåja, vad händer hos er på nyår? :)

nä nu ska ja bädda ner mig i min såå sköna säng,

Gonatt finaste ni<3


Mariette - En gåva från Himlen<3

Snart kommer vi! eller hur Linnea? ;)
 
         Linnea          <3         Emma   

Kommentarer
Postat av: becca

ojojoj, vet inte vad jag ska säga.

men jag är iaf glad att du hittat ngn annan du kan hjärta överallt, så jag slipper! :D

2009-12-29 @ 01:38:46
Postat av: Jessica

åhh Mariette!!!! <3

2010-01-01 @ 19:15:08
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0