couse you´r the storm that i´ve been needing

jaa, här sitter man i skolan och väntar, väntar på att tiden ska gå, att det ska hända nåt. Men det är ju bara det tråkigaste kvar.. RELIGON S.U.C.K... men det är inte mycket att göra åt det är bara att stå ut :P
Man måste ju trots allt ha ett betyg. Om man nu lyckas få de :P

Jaa den senaste tiden så har det inte blivit mycket på uppdateringsfronten, har helt enkelt haft för mycke att göra, mycket i skolan, gympan, och massa annat att tänka på :P Så det har inte blivit av, men när jag väl suttit vid datan så har det inte blivit nåt bloggande då heller utan lyssnat på min droooog<3
Mariette Hansson, så fantastiskt bra! Just nu finns det inget bättre, de är så skönt att kunna sätta på högsta volym och njuuuuta<3 Njuta, till underbar musik :) Och koppla bort världen. Den värld som ibland kan vara väldigt grym. Har börjat prata med en underbar människa, Linnea :) Jag hoppas att vi snart ska ses :) kanske på jullovet :) Det skulle va grymt kul ^^
En kompis att njuta drooogen tillsammans med ;) För liksom jag är hon ett fan av Mariette ;)
Neeej, nu ska jag ta nåt att äta och sen ska de drogas ;)
kanske slänger in ett inlägg till sen.

Tjingeling

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0