All I want for christmas is you

ja, nu är det sannerligen inte långt kvar till jul, bara en ynka liten vecka, och den kommer svischa förbi. Näst sista dagen i skolan idag, som blir kort, börjar inte förens klockan elva och slutar kanske vid halv två två ^^ Så skönt :) men efter skolan blir de att kila bort till madde och jocke, ska hjälpa till med flytten ;) Sen blir det hem och stääääda -,- måste försöka fixa till på rummet det ser ut som om man har vänt upp och ner på hela stället xD 
så det är väl prio ett just nu :P Snö har vi fått också :D och de kommer ligger kvar, typ 2-3 decimeter snö och 10 minusgrader det kallar jag riktig vit jul :) Imorrn är det sista dagen i skolan före jul, fy faaaaan vad skööönt :D
har längtat så in i norden :D De har väl alla vid det här laget ;) Beställde en ny klänning igår också från nätet som jag ska ha på julafton tänkte jag :) en lilaröd aktig sak ;) det blir kanoners de! ;)
har väl inte hänt så mycket annat spännande, eller aa var på ledaravslutning i tisdags, (fick en jätte fin snögubbe i glas) igår hade bi BF-dag med lite olika "aktiviteter" och tillslut spelade vi upp vår färdigställda teater :) det gick super tycker ja :) ALLA repliker satt där de skulle, aa förutom att jag stannade upp och blev tyst några gånger tills jag kom på vad jag skulle men det var nog ingen som direkt tänkte på förutom jag själv xD
jaa, efter skolan följde jag med becca hem en sväng, kikade riverside, och andra avenyn ^^ Såå bra :D
MÅSTE se fortsättningen på andra avenyn på tisdag får ABSOLUT INTE missas ;)
Nej nu ska jag kika på dagens avsnitt av Riderside!
Hörs!

Tjingeling
/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0