091210

Hejsan på er! Sitter nu här i min ensamhet, slog in lite julklappar förut :) Och imorrn innan de blir hemfärd, ska de köpas några till, men de går ju fort.Och när jag kommer hem är de bakning som gäller, sen är städa vardagsrum och mitt rum som ska göras och sen blir julpyntning av hela slanten ;) Granen ska väl fram också kan ja tänka mig ;)
och så kommer ju André hit också ^^ så de lär va livat heeeeela helgen :P Och sen MÅSTE ja verkligen plugga järnet, rapporten ska bli klar, Margeret Mahler ska göras klart, och Montessoripedagohiken ska bli klar, plus två bokredovisnigar som ska in.. puh de är inte lite grejer som ska va klart :S men de gäller att ligga i stenhårt nu sista veckan för att orka hinna med allt :P Men förhoppningsvis så ska de gå bra. Med lite hjälp ;)
Nej, nu ska jag sätta på lite Mariettemusik, de kanske får mig att stressa ner, vem vet de kanske hjälper de är bara att prova och se efter ;)
Hörs!

Tjingeling!

/E


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0