Leka brevbärare 24-7 xD

haha, jaha ni då var de dags för en skriv stund igen ;) Nu har skolan satt igång på allvar, och pluggandet har kommit igång^^ igår och idag har jag sprungit runt hela lasstorp ett stort område runt söder och tallås och lite grann på norr och delat ut dessa sabla gympabroschyrer xD haha, leka brevbärare de är inte var dag man gör de ;) jag vet nu hur de har de :P fyy fasiken vilket jobb -,- skulle aldrig stå ut :P fy sjutton ;)
igår fick jag min efterlängtade dator :D nu är den minminmin! :D bara min :D
fast än så länge så har jag inget internet men de kommer så småning om ;) På fredag är de klassfest fast tyvärr så verkar de som att de inte blir så många :/ får väl stanna hemma och städa rummet om inte annat :P
De behövs vill jag lova, de ser ut som att jag vänt upp och ner på rummet, fy för att städa i ordning allt de där sen -,- men ja måste ju så man kan gå nånstans xD haha, just nu syns knappt golvet för alla kläder och väskor och skiit xD aja men de får bli ett senare projekt ^^ imorrn är skolfotodags .. men va ska man ta på sig!? :O
nån som har nåt förslag? :O lite småpanik sådär :S aja, de ordnar sig säkert ;)
aja, bäst att inte slösa bort alldelses för mycke tid vid datan.. har ju trots allt endel saker som ska fixas inför morgondagen :)

See yaa later aligator ;)


A.N<3 I Hope I Will Meet You Soon!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: becca

ofta städa rummet ist för fest!?! :O



A.N?

2009-08-31 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0