Gröna lund och massa Tjejsnack!

Jaha nu var det ett tag sen jag skrev nåt här på bloggen igen, men nu måste de bli ändringar minsan!
Ja, som jag nämt i tidigare inlägg så var jag och Becca i Stockholm på Gröna lund! fy tusiken var skoj de va, och vi åkte så de va inte klokt åt de ;) Vi åkte jetline, katapulten, slänggungorna, popexpressen mfl ;) Det var skiit skoj, vet inte hur många gånger vi sprang runt och åkte jetline, men skoj va de ;) När vi skulle gå från slänggungorna så fastnade becca med skon i nånting så stackarn fick gå på innersulan hela dan :/ Du måste ha haft  ont i hälen :/ MEn som tur var så överlevde hon de, så vi åkte vidare  ;) Efter ett tag blev vi hungriga så vi beslöt oss för att ta och käka lite :) KOrv och pommes blev de :) Mumms! Och när vi satt där och och så fick ja se att jetline hade stannat och stod stilla i den första branta uppförsbacken..det såg riktigt läskigt ut :S men som tur va så fixade de sig aå man kunde åka igen :)
Sen åkte vi och åkte och seå helt plötsligt så kom regnet som vi IIIINTE ville ha.. -,- meen som tur va så blev de bara regn en gång under hela dan resten av dan var solig och fiiin :D Eller ja mot slutet blev de lite gråare men i det stora hela så stekte solen :) Jag va skiit nervös dagen innan var så orolig för att vi skulle gå vilse däruppe i storstan :S men vi klarade oss bra tycker ja :) Vid 8 på kvällen så skulle Amy Mcdonald spela på stora scenen på grönan så vi bestämde oss för att kolla lite på , fast jag vart jävligt irriterad på en kärring som stod framför oss och viftade och flaxade med armarna hit och dit så man inte såg ett smack, Sen var det dags att åka tillbaka till lilla katrineholm igen :P Och gud va trötta vi var.. Efter en lång dag på grönan var de skönt att sätta sig på tåget hem :)

Väl hemma i stan gick vui och köpte pizza.. fast de blev ju inte de vi ville ha.. vi beställde en capriscoisa med de blev en hawaii ... Hm.. rackarns blatte -,- stryk skule han ha..

Dagen efter blev en seeeeg dag.. vi typ svo/vilade hela deagen.. tills det bar iväg hem till becca i biie :)
Jag va så öm i kroppen.. ont överallt men det var väl inte så kontisgt så mycke som vi åkte ^^
aja, väl hemma hos becca blev det hamburgare och pommes och bearéssås mmmm mums! Det va smarrigt värre de :D Sen blev de uppesittande framför datan och spela sims xD MEn kul va de :) En oförglömlig resa som snart måste göras om eller hur? :D

NU är jag hemma igen och imorrn bär det av in till stan igen till pappa :) för på lördag är de bröllop som gäller för hela slanten :D Blire väl att träffa becca en sväng kanske i morrn också, och titta på KK-joggen :)

Som ni nog ser så är min design fixad också :D
Tack  Amanda (Nellys Barndomsvän) För hjälpen! :D

Nehe, ska väl kanske kila tillbaka till beckfilmen! ;)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: amanda

så lite :)

2009-08-03 @ 22:22:56
URL: http://amandanystroom.blogg.se/
Postat av: becca

hon kan gärna få hjälpa mig :DD (a)

2009-08-03 @ 23:57:05
Postat av: becca

svar på din kommentar på min blogg:



jo det skulle vi kunna göra om, men det kostar ju.

2009-08-03 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0