Bröllop:) skola,och en vidunderlig förkylning ^^

Heeeej igen!
Nu var det ett tag sen sist IGEN, inte bra de här, det måste bli skärpning från och med NU!
Den senaste tiden har varit både bra och dålig på olika sett :P Dels så har min älskade pappa äntligen Gift sig :)
Och det var ett bröllop som jag sent villl glömma :) De var så fina både pappa och Anna :) Mycke dans mycke mat och många glada och trevliga människor fick jag träffa :) Endel för första gången :) Men de var det värt tycker ja :)
Ooch jag vill ju påpeka att nästintill ALLA inklusive mig var påverkade den kvällen, jaa inte min bror fredrik och nu Ingifta syster Nelly förstås xP Men guuud så kul de var :) Det var den absolut bästa fest jag varit på nånsin :)
Jag hoppas att de bli fler sånna fester aa kanske inte bröllopsfest men nån annan fest av nåt slag ;D
Jag fyller ju 20 nästa år och dessutom tar studenten så varför skulle man inte kunna tänka sig att ha en brakfest då? ;D Mån som redan nu vet att de vill klomma och fira min 20 årsdag? :D

Efter Den här vigseldagen 08-08-2009 så förändras mycket :) Pappa va gift vilket inte jag var van vid :) Jag har fått en extra förälder att luta mig mot :) Jaa de har varit mycke den senste tiden helt enkelt ^^
Sen kom den dag som jag helst skulle sluppit : / Jag var påväg in till stan till pappa på cykel, jag var glad och lyssnade på musik :) Jag bestämmde mig för att skicka ett sms till Anna, och berätta att jag var påväg :) Men svaret jag fick tillbaka från henne gav mig kalla kårar och jag blev helt skakis så här svarade hon. " Okej. Vi är påväg till akuten Allan är dålig." Och vad gör man när man sitter på en cykel helt utan nån alls, helt utan att kunna finnas till hands? :P Så jag svarade på messet och frågade vad det var som hade hänt men fick inget svar :(
Jag fick senare veta att pappa låg på intensiven på akuten här i stan med lunginflammation och tre proppar i lungorna :/ Då blev jag rädd ärligt talat :S Jag visste inte vad jag skulle göra heller, jag bestämmde mig för att va kvar hemme hos pappa tills han fick komma hem :P Och som tur va så kom han in till sjukhuset i tid så han fick medicin snabbt som ögat ^^ Så nu är på benen igen :) Men är fortfarande lite trött, och går på mediciner :P
Huvudsaken är att han fick komma hem :) Usch jaa, ni skulle nog inte velat vara i mina kläder inte :P
Men nu är det iallafall bra :)

Skolan har börjat igen och vi fick värdens sämsta schema -,- Går till halv 4 och kavrt i fyra VARJE dag -,-
Förutom på tisdagar då vi slutar fem i två :) Fast idag blev ett undan tag... Fick gå i skoaln en dryg timme längre pga en tråkig föreläsning :P Men han som föreläste va rätt söt faktiskt ^^
Aja, nu ska jag vara hemma från skolan iaf i morron så får vi se om de blir bättre :) För just nu är de inge vidare :/ Dunderförkyld och hög feber...kan de bli värre just nu..jag som inte vill missa skolan :/ aja får plugga järnet i helgen ist ^^ Då jag även ska till pappa :) KulKul, jaaahaa då ^^ :D
aja, men de är kanske dags att göra nåt annat än att sitta här och häcka, ta en sval dusch kanske :D JAAA; de kör vi på! ;D
 
See yaa!

Tjingeling!


                  Pappa & Anna <3 2009-08-08 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0