Torsdag :P

Jahapp då satt man här igen,  vilket då inte blir allt för ofta tyvärr :/  
Har nästintill blivit off på bdb, undra varför O.o
Nu har vi iaf fått internet hemma så jag kanske ta ifatt de som missats ;)
Idag blire en lång dag, först skola sen iväg med becca på ett eventuellt äventyr  :D
och ikväll ledarmöte på Ekbacken, kulkul :P
Det måste diskuteras vad som händer till hösten i grupperna,
jag tillexempel kommer stå ensam med mina småtingar på skogsborg xP
Vem kommer vilja hälpa mig med dom!? O.o
Det återstår att se!! ;)

Senare ikväll blire goos med Natalie :)
Sötare unge går inte att hitta ;)

Men ska väl kila,
vi höres och synes

Shaoo!!

Kommentarer
Postat av: b

äventyr vet jag inte. men om du följer med, så är det inte säkert du kan vara med hela tiden, om du fattar (a) johooo du, ida och cornelia! =D

2009-04-16 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0