Söndag!

Söndag... vad mer ska man säga,  den här dan började inte speciellt bra,
vaknade med världens halsont :(
Deet är inte bra alls, och i morrn ska jag dessutom till tandläkaren... suck..
Hoppas bara att jag inte blir mer sjuk än såhär. :P
I morrn ska man fira lilla killen också :)
Han fyllde ju hela fem år den här gången :)

usch ja, kanske borde ta tag i psykologin också ...
meeen de är ju de där med att läsa, iiinte riktigt min grej sådär :P
i morrn är de ju skola också, fyy bublan..skönt att de inte är så många dagar kvar ;)
längtar till skolavslutningen då jag ska va ensam hemma i två hela
veckor ;)

ska väl återgå till de jag höll på med!
SHAOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0