Onsdag... suck...

jag som trodde att jag skulle slippa att bli sjuk men icke sa nicke  -,- nu är jag dunderförkyld och hostar med jämna mellanrum :(
Och jag som tänk besöka far min i helgen men de kan ju jag fetglömma :(
Han ville inte ha dit mig med tanke på att jag senast när jag va förkyld
smittade honom så han låg till sängs i fyra dagar hihi xD
skadeglädje svar JA!! :D
meen de väl bäst att lyssna och vara hemma och vila upp mig ;)
Idag var näst sista gången på barngympan inför sommaren
sköönt :D
På fredag ska man va hemma, de andra har nationellt prov i engelska jag slipper ;)
nä, nog för att skryta, jag har redan betyg i Engelska A ;)
sen blir de typ bara idrotten kvar och vem kan vara med när man är så förkyld som jag :P
så de blir till att softa på hemmaplan ;)
I morrn är de sista lektionen i Keramik också :/ tråkigt nog :P
då är de glasering som gäller och Natalies doppresent ska slutförars :D

Meen ska väl kila!
höres!
SHAAO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0