Måndag!

Jaha, måndag, världens tråkigaste dag på hela veckan, man är seg, trött ja ni vet hur jag menar :p
inte nog med de, jag har blivit förkyld och hostig  usch :(
tycker verkligen inte om att vara "sjuk"  : /
Men jag ska väl försöka bli frisk så att jag kan gå till pappa på fredag! :)
De ska bli roligt, börja planera min klänning till bröllopet! :D

Idag mina vänner är de exakt 1 månad och 6 dagar kvar till jag fyller år :)
Hoppas att jag får en cykel, men de som jag mest undrar över är vad
min filuriga vän becca har kokat ihop för nåt till min födelsedag O.o
De får bli en överraskning de ;)

Meen ska låta syrran sitta vid the computer en stund :P

See yaa!!


Kommentarer
Postat av: becca

du kan ju försöka klura ut vad jag har hittat på för finurligt. Men du kommer aldrig någonsin komma på vad det är ;) HAHA!

2009-04-21 @ 09:17:15
Postat av: Emma: svar på beccas

hahah, jaa försöka kan jag ju alltid göra ;) men lyckas de kanske jag nog inte gör ;) Feeen jag vill vet NUNUNU!! :D

2009-04-22 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0