HELG!! :D

Jaha då satt man här igen då, denna gång hemma :)
 Ska väl försöka blogga lite oftare, än tidigare vi får
väl se hur de utvecklar sig ;)
Idag var de en kort dag i skolan, ingen idrott så slutade
11.40 såå skönt! :D
Efter de blev de en vända ner till "storstan" för att kika runt lite,
medans jag vänta på att becca skulle dyka upp :)
Sen blev de donkan, och en tripp till Bie :)
Och nu sitter jag här :P
Nu är de helg och jag ska sooova! :D
Men såklart så ska jag umgås med Cc, N och E förstås innan de
far hem till arvika/brunskog. :P :)
Hoppas att vi hittar på nåt kul att göra :))
Men ska väl inte sitta här och häcka längre, kanske skulle ta
en tur ut i solskenet ;D

<3
Hade gött!!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0