20+ i helgen :D

Fick veta idag att de ska bli sommarvärme i helgen så jävla härligt :D
Älskar verkligen sommarhalvåret :)
Idag glaserade jag mina finfina saker på Keramiken kul!! :D
Hoppas att dom blir som jag tänkt mig att dom ska bli, men de hoppas jag väl på :)
Det känns som att förkylning börjar gå åt rätt håll ändå ;)
Meen en liten hake blev de allt.. måste till distriktsköterskan (som nu mera kostar pengar att gå till) och fixa
hörondroppar till mina små öron :P Har fått tillbaka mina så älskavärda vaxproppar -,-
Inte nog med de, har också fått en knut i en av mina senor i handleden som gör liiite ont,
men de är bara att bita ihop och hoppas på att de går över så småning om :) 
 Kanske ska börja med lite plugg -,-

ajaa, ses en annan gång :)

Byye!
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj. måste du göra allt som jag gör?!

2009-04-24 @ 22:57:30
Postat av: Svar till ...

Jag har inte gjort nåt som du har gjort!? vad av de som står har du gjort om jag får fråga? Vad är de som du tycker att jag har gjort fel? :P

2009-04-25 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0