Måndag Eftermiddag

En dag som denna skulle man vilja vara ute  i fint väder :P men tyvärr så har det regnat flera dagar i streck såå det är ingen höjdare att vara ute i vätan :( Så istället sitter jag här en stund och skriver, men jag ska snart bege mig härifrån till mitt egentliga hem och plugga, plugga, plugga.... -,-
jaa, gråmulet regnar och smårugggit, faan ett sånt jävla väder jag vill ha sol och värme :) nån som kan ge mig lite ??
idag har jag varit i skolan som vanligt.. men det har varit en seeeg dag :p
Man får hoppas på bättre väder, och i morrn så kanske becca sover hos mig :) kuligt värre :) fats vi kommer ju inte kunna umgås såå mycke vi måste nog plugga jäävligt mycke :P suck.. Men det är roligare att plugga tillsammans än att göra det ensam ;)
Nog snackat,  i morrn är en ny dag med nya äventyr och vem vet de kanske händer nåt jätte kul :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0