11 September 2008

Goddagens!
jaha vart ska jag börja, jag sitter här igen ensam tänkte fortsätta med grupparbetet om ett tag.. men orkrar ja de!?
denna dag har varit seeg.. vaknade halv sju stängde av väckarklockan somnade om vaknde kvart över sju, stressade upp slängde på mig kläderna bredde en macka slängde i mig den, upp till rummet o hämtade väskan sen ut till bilen, allt detta på bara en kvart :O faan stressigt värre och nu är jag trött såå in i helvete, och i helgen ska de faan blí mycke sooova av!
jaa jag hade prov idag också som gick åt helvete... eller ja de kändes så iaf :p Vi f¨år väl se vad man får för betyg på skiiten :p

Och i tisdags sovde becca hos mig <3 det var superduperkul fast vi var tvungna att plugga -,- det var faan skiit tråkiitgt! och igrå hade jag min gympagrupp för första gången på egen hand :) Det gick superbra :) Som sagt i morgon är de fredag och då är de heeem som gäller och soova hehe :p

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0